وب نوشتهای عرفانی و ادبی

ادبی ؛ عرفانی و ...

وب نوشتهای عرفانی و ادبی

ادبی ؛ عرفانی و ...

وب نوشتهای عرفانی و ادبی
عابدان از گناه توبه کنند
عارفان از عبادت استغفار

نشانی در بلاگفا : http://mrfarzi.blogfa.com

کانال: https://t.me/erfaan_amali
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
محمدرضا فرضی

نظرات  (۴)

سلام عزیز
نمیدونم شما از آسیبی که با گذاشتن دانلود کتاب که هم ناشر دارد و هم مولف ،چه مقدار آگاه هستید?این کار رعایت نکردن حقوق دیگران است که باید بدونید در خارج از کشور ما جریمه های سنگین و زندان دارد. جامعه نیاز به تغییرفرهنگی دارد و چه بهتر که از خود شروع کنیم.
پاسخ:
سلام عزیز
من کتابی را آپلود نمیکنم 
فقط لینک میدم 
در واقع کتابها در سطح اینترنت موجودند.
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۷ محمد شهبازی
بی نهایت از محبت شما ممنونیم
خدا جزای دنیا و آخرت دهد.
از شر هر دو جهان مصون بمانید.
آمین
طاعاتو عباداتتان قبول
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
خدا خیرتون بده. هفته بعد ازمون جامع دارم و اصلا فرصت رفتن به کتابخونه و یافتن کتاب رو نداشتم. کلی کمکم کردید
پاسخ:
موفق باشید
سلام خدمت شما بزرگواران
سپاس و قدردانی خودم رو به جهت گذاشتن این کتاب از شما دارم نمی دانید به من که فرصت اندک و امکانات محدودی دارم چه کمک بزرگی کردید این کتاب هارو افراد معمولی طبعشان نمی کشد بخوانند واقعا افرادی مثله من که این نوع کتاب ها نیازشان هست به آن احتیاج پیدا می کنند.جدا سپاسگزارم و امیدوارم از ته دل که تمام مشکلات زندگی برایتان آسان شود این کوچکترین کاری هستش که می توانم برای شما انجام دهم.
پاسخ:
سلام علیکم
برادر بزرگوار ما هم واسطه ای بیش نستیم خداوند مولفین کتابها را خیر دنیا و آخرت دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی